Old masters composition study

       Hello everyone, today I brought you reader who supports my work or just dropped in here with a parachute, a study that I've been practicing in the previous months on composition, in these studies I approached some archetypes in which I studied in an online fundamentals community, I took the freedom to record some painting processes so that you know more about my process, I confess that it was a lot of fun recording my painting steps, in short I leave you now with the compilation of studies, thank you. 


╰──────────────────⌲
       


Olá a todos, hoje eu trouxe para você leitor que apoia o meu trabalho ou apenas caiu aqui de paraquedas, um estudo que andei praticando nos meses anteriores sobre composição, nesses estudos abordei alguns arquétipos nos quais estudei em uma comunidade de fundamentos online, eu tomei a liberdade de gravar alguns processos de pintura para que você conheça mais a fundo meu processo, confesso que foi muito divertido gravar minhas etapas de pintura, enfim eu deixo você agora com o compilado de estudos, obrigado.





Caravaggio

Vermeer

Salomon Van

Jacob Van

Caravaggio

Van Dicky

Rembrandt

Rembrandt

Claude Lorrain

Sargent

Hans Von

Bouguereau

Post a Comment

Previous Post Next Post

Contact Form